Lyrics

Lyrics / M / Ms Jade / Feel the girl

Ms Jade lyrics - Feel the girl



Lyrics:

[Intro Timbaland (Ms. Jaded)]
  Ladies and gentlemen
  Ladies and gentlemen
  (Ms. Jade) Lay lay lay ladies and gentlemen
  (Ms. Jade) Ladies and gentlemen
  (Ms. Jade) Ladies and gentlemen
  (Ms. Jade) Lay ladies and gentlemen
  (Ms. Jade) Skrip skirt skrip lay lay
  (Ms. Jade) La la la lay
  Earr err err
  
  [Verse 1 Ms. Jade]
  Ms. Jade's the name comin' to ruin the game
  Bringin' the thunder and rain, bus or a train or a plane
  Me and my girls shrivel all over the world
  Makin' you stumble and hurl, braids, ponytails and the curls
  I got them folk pumpin' and movin' around
  Jumpin' and gettin' it down, sweatin' and workin' it now
  No question, gonna throw on them clothes tonight
  So set them bows tonight, engines gon' hum on the bikes
  No matter if he black, peurto rican or white
  Stiletto heels tonight, free chicken wings and some rice
  I got your dude lickin' my toes and stuff
  What wha wha wha what, light the chronic up!
  I know y'all gonna love when I do it
  I do it professional like Duro and Clue
  Doin' it all for the loot
  Y'all better get ya'll asses up out the seats
  Sweat runnin' down your cheeks, virgins turn into freaks
  
  [Chorus Timbaland (Ms.Jade)]
  Fricka fa frick feel the girl
  (Ms. Jaaaaaaade)
  Fricka fa frick fa frick feel the girl
  (Ms. Jaaaaaaade)
  Frickida frick fa frick feel the girl she'll
  (Ms. Jaaaaaaade)
  Light the chronic up!
  [2x]
  
  [Verse 2 Ms. Jade]
  Ya bet was lost, time to set it off
  Shoppin' at the mall, don't care what it cost
  Concerned about who be in my sheets
  You got beef with me? Then don't speak to me
  Like how my flow different kinda pace
  Garbage and the waste, please get out my face
  You wanna taste? Miss me like I'm Mase
  You wanna taste? Lick me William H.
  I'm leavin y'all toothless like Gerome
  Rollin' on the chromes, two ways and the phones
  This Philly chick ain't wit this silly shit
  Blunts and dutches licked, scrapin' up for rent
  Rat smugg-el-in', like the government
  Keep 'em bub-bel-in', take it on the chin
  So now they all duckin' from the slugs
  kisses and the hugs, just cut up the rug!
  
  [Chorus (x2)]
  
  [Verse 3 Ms. Jade]
  I ain't gon' stop, 'til I'm satisfied
  Chain hangin' like Nas, see right through the lies
  Y'all never knew a dame could be so tight
  killin' and feelin' it right, gettin' it on tonight
  We keep it real, type of chicks we are
  Gettin nice at the bar, bang it loud in your car
  I'm from the town, niggas gon' hold me down
  Lost but now I'm found, watch me snatch the crown
  I clear my throat, ladies spit what I wrote
  Takin' off my coat, stuntin' tryin to poke
  We in the back, countin' and peelin' the stacks
  Combin' and brushin' the tracks, y'all can't hold me back
  I'm comin out switchin' and changin' your route
  Takin' it to the house, bills and large amounts
  I got the club bouncin' and shakin' they frames
  Glass fillin', puff and then pass, if your feelin' in Philly then dance
  
  [Chorus (x4)]
  
  [Outro Timbaland]
  Frid fra frick fra feel the girl
  Frid fra freaky freaky feel the girl
  Freh freh freh feel feel feel the girl
  Shh doha doha digga doha doha fra fricky fricky feel the girl
  Fra fridicka feel the girl
  Fra freh freh freh freh freh feel feel feel feel
  Fra fra freaky feel
  


Ms Jade lyrics - Feel the girl


Nieruchomości - Torebki