Lyrics

Lyrics / B / Bro'sis / In the cradle

Bro'sis lyrics - In the cradle



Lyrics:

Sha:
   What is the meaning?
   The definition – of “hook up”?
   Are you together, lovin’ each other?
   We never know!
   Hahahaha
  
   All:
   Cats in the cradle and a silver spoon.
   Little girl blue and the man in the moon
   So when you’re comin’ home you don’t know when (yo I don’t know when)
   We get together then!
  
   Ross:
   It’s gotta hard when you’re away,
   no days go by without
   me thikin' about you.
   ‘Cause you promised yesterday
   that you call.
   What was up without – you try to ignore me?!
  
   Hila:
   I need to talk to you so
   I can be sure that you never mistreat and you never be cool, yeah.
   Baby won’t you tell me when you comin’ home.
   Just pick up the phone
   ‘cause I miss you crazy!
  
   All:
   Cats in the cradle and a silver spoon.
   Little girl blue and the man in the moon
   So when you’re comin’ home you don’t know when. We get together then!
   (ha … yeah)
   You know we gonna hook up them.
   I said you know we gonna hook up them!
  
   Indira:
   I know I told you yesterday I’ll be back.
   All I gotta say is: “Baby I’m sorry!”
   ‘cause I work a night and day …
   It’s damn hard
   Try to pay the builds
   and keep everyone happy!
  
   Sha:
   The pressures that I’m
   feeling on my foes – goes
   from the top of your head
   right down to my toes!
   In foes …
   You don’t see … don’t need to know!
   Check - step up!
   Then a little more – take a step back!
  
   All:
   Cats in the cradle and a silver spoon.
   Little girl blue and the man in the moon
   So when you’re comin’ home you don’t know when. We get together then!
   (aha … yeah)
   You know we gonna hook up them.
   I said you know we gonna hook up them!
  
   Faiz
   Oh girl I gotta say
   pays the builds
   the builds are no bad news
   Life is nice ...
  
   Sha:
   This is the way it’s gotta be!
   Fact is you wanna say no -
   my business.
   Practise ... that we relaxing
   ...
   You’re the girl I wanna be with!
  
   Gio:
   Got a breathing and you just relax ‘cause you making me feel like I’m guilt to you’re something.
   Baby can’t you see when I’m away from home that I feel alone.
   And I miss you crazy!
  
   All:
   Cats in the cradle and a silver spoon.
   Little girl blue and the man in the moon
   So when you’re comin’ home you don’t know when. We get together then!
   (aha … yeah)
   You know we gonna hook up them.
   I said you know we gonna hook up them!
  
   Cats in a cradle
   Silver spoon
   little girl – moon
   man in the moon
   So when you’re comin’ home you don’t know when. (Represented by …)
   We get together then!
   (… Bro’Sis)
   You know we gonna hook up them.
   I said you know we gonna hook up them!
  


Bro'sis lyrics - In the cradle


Nieruchomości - Torebki