Lyrics

Lyrics / 1 / 112 / Hey love

112 lyrics - Hey love



Lyrics:


  
   To let it ride...
  
  [Prodigy (Slim)]
  Tssh, shorty come here (112)
  Listen, listen, listen, I'm gone, I'm gone (Ooooh)
  (Love you) God damn
  (Need you) Hear me out though
  (Let's ride..) Yo (Let's ride..)
  
  Hey love, I wanna hold you and talk to you
  Put my arm around ya shoulder and walk witchu
  Be that one that'll serve you, my word to you
  I know that nigga don't be doin what he 'sposed to do
  I got much more to give than homie do
  And you so fine, I just wanna roll witchu
  You a Queen bitch, you need a king close to you
  You need a nigga like P to just flow witchu
  And I gotta try, cuz anything's possible
  And you just might see things the way I do
  I just wanna get next to you, friends witchu
  Burn hundreds, wake up in the bed witchu
  I love when you walk, how that body move
  Pardon my mouth, I'm just being honest boo
  I will pay for airtime just to vibe witchu
  Kisses and hugs until the next time you swing through
  
  [Chorus: 112]
  So many things that I wanna do
  Wanna kiss, wanna touch, wanna taste, never teasing you
  Oooh baby, cuz I only wanna be with you
  Girl you know, anything that you need, I got it
  Million dollar shoppin spree, I got it
  Anything that you want, I got it
  You know, I got it, ask me, I got it
  
  [Havoc]
  Ma I want you in the worst way, and I ain't thirsty or nothin
  But when I see somethin boo, I go hard for the one
  Hit my cell, I'ma take you out to eat
  And kill any misconception that you got of Mobb Deep
  Throw that bug in ya ear, and it's about time
  Cuz a nigga like me, been wantin you for years
  Bumped heads here and there, but never got the chance
  Best to those who wait, once I get up in them pants,
  ain't no one minute man
  'Posed to be with him? Better change those plans
  Anything you gotsta do, lotta screw
  Must be out his monkey-ass mind
  How the hell he gettin tired of you?
  Lemme light that fire that ya body desire
  Get you back to being sexy, single free like mine
  Cuz I treats 'em right, you know how rock it
  Where ever you at girl I'm on the next flight
  
  [Chorus]
  
  [Prodigy]
  Sit back, I got this baby girl you straight
  For sure, rest asure you in the arms of strength
  Baby I'd die for my loved ones, make no mistake
  I'm not that man, I keep my gun on bait
  
  [Havoc]
  And it's a cold world, ya man don't understand ya pain
  And I know you gettin tired of the same ol' same
  He expect to keep you locked with that five karat ring?
  Let's cop that old real while 112 sing
  
  [112]
  Anything you want, and anything you need
  I go and find, and cop me
  Oooh anyting, anything you want (anything you want)
  and anything you need
  Ooooh.. I'll come running!
  
  [Chorus: 2x]
  
  Yeah.. 112...
  Mobb Deep... (let's rock this)
  Let's go.. (Prodigy)
  Da-da-da-da-da.. (Havoc)
  Ohhh.. Let's go..
  Let's ride... (That's right..)


112 lyrics - Hey love


Nieruchomości - Torebki